top of page

מיתוסים על זקפה

עודכן: 18 בנוב׳ 2021

הזקפה עמוד התווך של המין... נו נו האמנם?

בעולם המהיר שלנו, אנחנו לרוב מנסים להשיג תוצאות-כמו זקפה רמה ומהודרת, כאילו שאם התורן יתנשא אל על, רק כך הדגל יוכל להתנוסס עליו, האמנם? זקפה היא *לא* תנאי למיניות, ולא בהכרח אומרת שאתה מוכן ומזומן! (תחשוב על כמות הפעמים שהיה לך חשק ללא זקפה לדוגמה)


היופי במיניות, זו העובדה שהיא עומדת בפני עצמה, בלי ש"תעמיד אותה".

בניגוד למחשבה, שעליך להיות "בנוי, ערוך ומוכן למשימה" בצורת זקפת ברזל, כמו חייל טוב, רק כדי להנות ממין, ובכן מיניות, זה לא שטח אימונים ולא צבא!



אז מהי זקפה בעצם?

זקפה מתרחשת כשיש זרימת דם לאזור האגן ואברי המין (רק מציינת שזרימת הדם הזו קשורה לאופן בו אתם נושמים-תנשמו לבטן ומלא-יזרום יותר דם לאגן- וטאדדדם עוד עונג בדרך אליכם). אפשר להיות גם בעלי ענין במין, אך ללא זקפה בכלל, כי הרבה לפני שכל הטוב הזה מתרחש באגן, הוא מתרחש במוח.

אבל וזה אבל גדול- זקפה מתרחשת כשיש הרפיה בגוף ולא כיווץ. כי אז הישבן המתוק שלכם לא מכווץ ולא מפריע לדם לזרום לכיוון האגן, לדוגמה-זקפת בוקר-עוד לא עשיתם כלום, לא כיווצתם ישבן, רק ישנתם ונחתם בצורה עמוקה והרי לפניכם התוצאה מתחת לשמיכה.

אז טיפ היום המרכזי-שחררו את הישבן!


אז מה כן משפיע על זקפה?

-מתח פיזי ורגשי -נשימה -גירוי מקומי-או בשמו הנפוץ-"חיכוך על יבש" -עודף בגירוי עצמי-אם התרוקנת 3 פעמים היום...ובכן סביר להניח שלא יהיה לך מלא אנרגיה -יציבה נכונה-זוכרים את עניין זרימת הדם? ובכן רוב הגברים סובלים מהתכנסות של האגן וה-מ-ו-ן מתח באזור מה שלא נותן לדם לזרום, בוא נגיד שישבה מול מסכים רוב היום לא עוזרת לעעניין כלל. -תפיסות על מיניות ותפיסה על גבריות (רמז-הגודל לא קובע וגם לא הגובה) -חוויות קודמות -תחושת בטחון

וכמו שאמר קולגה בתחום: "פין רך הוא מבורך"

שום דבר לא צריך להיות "קשיח" כדי להנות ממנו. מה שבאמת מהנה ומענג, זה האפשרות לחקור עוד סוגי מגע, עוררות, אירוטיות גם אם אברי המין שלכם נחים, נחים וטוב להם!

עכשיו תגידו, מה הדבר המרכזי שמשפיע על הזקפה שלכם?

162 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page