top of page

פורנוגרפיה

עודכן: 18 בפבר׳

היום אני מתלבשת בתפקיד שגרירת האו"ם לענייני פורנוגרפיה.

אני כמו רוב הא.נשים בעולם, לא קיבלתי בבית חינוך מי-ני, ואת רוב שנות ההתבגרות והסקרנות שלי, ביליתי בלחטט בין סט קלטות הווידאו של ההורים (כן, קלטות, הדבר המרובע הזה שראו דרכו פעם סרט:-) וכל זאת, כדי למצוא את האוצר הנפלא המיני, את מקור הידע ממנו אוכל לשאוב ולספק את הסקרנות השובבה שלי.


הצפייה בסרטי הפורנו (הלא ממש מוצלחים אגב), בעצם חיווטה והטמיעה בתוך הגוף שלי התנהגות מינית שהביאה אותי לסיפוק מיידי ודיי קצר, והשכיחה ממני שקיימים כלל מחוזות של של עונג.

מכירים.ות את התחושה?




פורנוגרפיה

מה שאני חוויתי לפני כך וכך שנים, חווים היום במימדים עצומים, ילדים וילדות החל מגיל 8-9 שנחשפים לתיארים גרפיים של מין, ולא תיאורים מוצלחים במיוחד, כי במקרה הזה, המציאות עולה על כל דמיון!


אז כשאתם.ן "יוצאים.ות ומגיעים.ות למקומות נפלאים" (כפי שאמר הגאון-ד"ר סוס), זכרו לקחת כצידה לדרך-כמה אמיתות חשובות על פורנו:


  1. פורנו זה ממכר-קצת כמו הניסוי של פבלוב, קישרנו, עם הזמן בתוך המוח הנפלא שלנו, שכל גירוי (פורנוגרפי ויזואלית)+תגובה (השפיכה והאורגזמה הנכספת)= התנהגות נרכשת של אוננות (ממש לא מודעת). לכן תמיד נחזור לעוד ועוד ועוד! כי ביננו...Its a SPECIAL treat, ותמיד יש מקום לעוד ועוד עונג, לא? ככה בעצם מתרחשת ונבנית התמכרות במערכת העצבים שלנו. רק תנסו להיזכר מתי פעם אחרונה עינגתם.ן את עצמכם.ן ללא פורנו?

  2. זה רק סרט #1-וכמו בכל סרט מדע בדיוני טוב, הקשר בינו לבין המציאות קרוב ל-0. "מערכת ההפעלה" המינית הנשית *לא* מוכנה ומשומנת תוך-45 שניות! הפין *לא* תמיד זקור לקול גניחה, תרועה וחצוצרות. קולות הרקע המאוד מוזיקליים שמשמיעים השחקנים.יות *לא* מצביעים בהכרח על עונג ותשוקה, ותאמינו לי, תשוקה עזה, הסכמה נלהבת, עוררות מקסימלית, תהפוך את החוויה המינית להרבה יותר מרק נגיחות וגניחות.

  3. זה רק סרט #2-מכירים.ות את זה שבסרט פעולה, שנייה לפני ההתנגשות במשאית, או הנפילה מהמטוס, יש זעקה גדולה, כשבתכלס, מאחורי הקלעים, אף אחד.ת לא מתנגש.ת בשום דבר? אממממ ככה זה בפורנו המיינסטרימי בדיוק... הרבה רעש וצלצולים ואף אחד.ת לא מנענע.ת את העגלה באמת.

אז מה לעשות עם כל המידע הזה?

קודם כל- לנסות לפעמים לחוות עונג או לאונן גם בלי פורנו, כך שלא תיווצר תלות של הנאה מינית מצפייה בסרטוני פורנו. זה אולי יכול להיות מרגש בהתחלה, אבל כשמתמכרים לזה- הפורנו הופך לתנאי להנאה במיניות.

ודבר נוסף- כחלק מהשגרירות שלי לאו"ם ולעולם, מביאה לכם.ן כאן לינקים (בתגובה), לפורנוגרפיה איכותית, אירוטית, אמיתית, יצירתית ובועטת, קווירית, קינקית ומה שבינהם.

כל הפורנו המצורף הוא בתשלום, נעשה מרצון ולא מניצול או כפייה, מכוון עונג, פמיניסטי ונוצר ברובו על ידי נשים (תודה לאל.ה). אני לא בעד להוציא את מה שקיים מהעולם המיני שלנו, אני בעד להפוך אותו להרבההה יותר טוב

פורנו כאומנות- https://afourchamberedheart.com/about

.אירוטיות וסקס פוזיטיב-https://www.joybear.com/

, פורנו עצמאי פמיניסטי-https://pinklabel.tv/

והמלכה האם-אריקה לאסט-https://xconfessions.com/


ספרו לי איך הייתה לכםן הצפייה!

לנה.

301 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page