top of page

מה זה עיסוי יוני?

עודכן: 27 בפבר׳

הרבה שואלים אותי ורוצים לללמוד מה זה עיסוי יוני...


אז בואו נתחיל בזה שיוני זה לא שם של לוחם ביחידת דובדבן אלא מילה בסנסקריט שמבטאת את הנרתיק הנשית.

משמעות המילה היא היכל קדוש. ואם באמת חושבים על זה, איזה מקום קדוש יותר קיים מהמקום ממנו יוצאים חיים לעולם? אם זה לא קדושה, אז אני מבולבלת...


עיסוי יוני הוא עיסוי אינטימי לנרתיק, וכיאה להיכל כה קדוש, יש להתייחס אליו.ה ביראת כבוד, הערכה (שלא לומר הערצה) ורכות. לבוא אליה, בין אם בעיסוי או במיניות, בעדינות ובעיקר ב-ה-ד-ר-ג-ה!


זה קצת כמו לתת מנחה של אהבה לתוכה

והיא... וואוו כמה היא תתן לכם.ן חזרה.



במה עיסוי יוני עוזר?


העיסוי הזה בכוחו לרפא רקמות צלקת פנימיות מטראומות ניתוחים, פציעות, לשחרר מחסומים רגשים ופיזיים, לשנות את הטונוס (מתח) השרירים הפנימיים שנוצר בעקבות מתח כרוני, פתולוגיות גניקולוגיות ושות',

העיסוי הזה יכול להיות עיסוי אירוטי ומכוון עונג-כי עונג זו רפואה ואין מה להסתיר אותו-בואו נודה כולנו רוצים להתענג ולחיות במלאות לא?


כמו כל חלק בגופנו, ברגע שנותנים לו תשומת לב, משחררים את העכבות בתוכו, פתאום אפשר להרגיש-לחוש יותר (מלשון חישה). וכך גם ביוני, ברגע שתהליך הריפוי קורה, היא משתחררת מתוך עצמה, לתוך עונג גדול.


טאואיסטים השתמשו באומנויות "המקדש" האלו כסגולות לחיי נצח, ומי אני שאגיד שהעור שלי לא קורן אחרי עיסוי כזה ואני מרגישה שיש לי את כל העוצמה הפנימית בזמינות עכשיו!


למה לעשות עיסוי יוני?


אנרגיה מינית וריפוי מיני הוא שער עצום לחיבור עם עצמנו, עם העולם ועם מקור היצירה של החיים בכבודם ובעצמם!

המקור לאנרגיה הזו נמצא באגן , ובאברי המין, בדיוק באותם מקומות בהם שוכנת בו/שה אשמה ופחד, לאגן אנחנו מדחיקות את האספקטים הכי עמוקים בתוכנו, במודע או שלא.

עיסוי יוני עוזר לשחרר את המחסמומים האלו לתוך תודעה של עונג, רכות, ולהעיר את יכולת האריםוי הפנימית שלנו.


טיפ לדרך לעיסוי גן עדן-לפני שהולכות למטפל.ת או מעסה, קראו המלצות , דברו עם חברים וחברות שהיו, תבדקו את כל האפשרויות שלכם, והקשיבו לעצמכן!


בעונג גדול מהיכל הקודשים שלי אליכן לנה

368 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page