top of page

כל מה שרצית לדעת על אמצעי מניעה

עודכן: 18 בנוב׳ 2021

הבריאה בנתה אותנו כך, שכל מה שהאנטומיה שלנו רוצה לעשות, זה להתאחד, כל האנרגיה הפנימית ברבייה מושקעת בליצור חיים יש מאין. זרעון מהמם שעושה באמץ וללא חת, מסע ארוך לעבר הביצית הנכספת, כאילו חייו תלויים בכך (תכלס, זו האמת) . כל ייעודו בחיים הקצרים שלו-הוא להיות אחד עם הביצית האהובה שלו. דיי מטורף לא?

אממה...אנחנו לא תמיד רוצים או בוחרים באיחוד כזה בתוכנו, והאנוות המבריקה, כהרגלה מצאה דרכים , לא פחות ממטורפות, לעקוף את כוחות הטבע שפועלים בתוכנו. ובשם היומיומי:

אמצעי מניעה


ההיסטוריה של אמצעי המניעה

עוד החל מימי המיתולוגיה היוונית מדווח כי נשים התמשו בצמחים כמו רימון, מנטה ושיח אברהם, שרפים (שהיום עוד משמשים להבראה ממגוון בעיות גניקולוגיות). בפפירוסים מצריים מצאו כי היה שימוש בקוטלי זרע טבעיים כמו משחות של גללי תנינים ודבש, או שרף עץ השיטה, מלחי עופרת ועוד...

בגמרא מוזכרת דרך למניעת היריון על ידי תנועות נמרצות, הליכה או התהפכות מיד לאחר יחסי המין, שנועדו לפלוט את הזרע החוצה או החדרת מוך לנרתיק, המשמש כמו ספוגית (אל תדאגו תכף תגלו מה זה בכלל). התנזרות, עיקור ומשגל נסוג היו שיטות מאוד נפוצות שהתהוות הדתות הביאה עימן.

שיטות אלו היוו בסיס לפעולת אמצעי המניעה "המערביים" שאנו רואים היום, לדוגמה הקונדומים שאנו מוצאים היום היו בעצם המצאה מהמאה ה-17 בה קונדום היה עשוי ממעי של כבש (נשבעת!).


למה בכלל להשתמש באמצעי המניעה?

אמצעי ההגנה שאנו רואים היום, בעצם התחילו את דרכם כאמצעים למניעת הריון, ולאט לאט תפסו את מקומם בכבוד גם כאמצעים להגנה מפני שלל ווירוסים ומחלות שעוברות באמצעות מגע מיני, כולל איידס.

אני קוראת לאמצעי מניעה, עזרי ביטחון, פנימיים וחיצוניים.

כי כשאנחנו מגיעים לאקט המיני עצמו, בעזרת עזרי הבטחון האלו, אנחנו יכולים להתרכז בעונג בהנאה, בלעוף באוויר ולא לבלות את שארית האקט המיני שלנו בחששות על ההריון הבא, או המחלה (שאולי) עושה את דרכה לאברי המין שלכם.ן!

כן, בטחון זה סופר סקסי, ומה יכול לאפשר לכם.ן בטחון בחדר המיטות? ??

נכון... אמצעי מניעה.

אז אני מזמינה אתכם.ן לשחרר את האמונה המגבילה "שזה הורס לי את הספונטניות" ולקבל בטחון ובטיחות מלאים, כדי שתוכלו לעוף יותר ויותר גבוה!

ארכז עבורכם.ן כאן את כל עזרי הבטחון ואמצעי המניעה שקיימים היום בשוק הסקסי הזה.


אמצעי מניעה לגברים:

לצערנו היום מבחר אמצעי המניעה לנושאי פין הם ממש ממש דלים, וילא אינשאללה שיהיה לכולם עוד ועוד אפשרויות בחירה (היום יש המון תהליכי מחקר ופיתוח סביב הנושא).



הקונדום

כובע כובעון-היום כבר מייצרים קונדומים מעולים דקים ובטוחים לשימוש, לא רק מלטקס. הקונדום הוא מעין כובע לפין שמונע פליטה של הזרע לתוך הנרתיק. קונדומים הם מעולים גם למניעת הריון וגם ליצירת ביטחון והגנה ממחלות מין. המלצות באהבה (מניסיון אישי כמובן) לרכישת קונדומים, תמצאו כאן :

קונדומים דקים באיכות נהדרת, קיימים למשלוחים בארץ : GLYD -ניתן להזמין כאן

הבחירה המובילה בעיניי בתחום, איכות מעולה, ומחיר מדהים SKYN- הזמנות מחו"ל ניתן לעשות כאן (תצטרכו למלא טופס של המכס הישראלי עם הגעתם, אבל שווה לכם ממש)!


וזקטומיה

זהו הליך כירוגי לחיתוך או קשירת צינור הזרע שמוביל את הזרע כל הדרך מהאשכים לקצה הפין לפני שממשיך את המסע האמיץ שלו לעבר הביצית הנכספת. זהו ניתוח קצר, יעיל ובטוח, ויכול להיות הפיך (אם קושרים ולא חותכים לגמרי). לאחר קשירת צינור הזרע – אין כל שינוי במראה, במרקם או בצבע של נוזל הזרע וגם לא בתחושות בזמן קיום יחסי מין. בישראל הוא לא מאוד נפוץ, אבל בארה"ב, למשל, עוברים אותו מדי שנה יותר מחצי מיליון גברים אמריקאים. מגן מפני הריון לא רצוי אך לא ממחלות מין.


משגל נסוג

מקטלגים את זה "כאמצעי מניעה" ובכן זה ממש ממש לא. תכלס זה לא מגן ממחלות מין וגם לא יוצר מרחב בטוח, כי אין לדעת אם יוצא קצת זרע לפני הזמן (בטוחה שחבריי הגברים יודעים בדיוק למה אני מתכוונת:-).


אמצעי מניעה לנשים:

אצל נשים אנו מחלקים את אמצעי המניעה (הרבים) ל-2.


אמצעי מניעה "חסימתיים"

  1. ספוגית-ספוגית מלאה בקוטל זרע (סורי חבובים) שמוחדרת לנרתיק. ניתן להשתמש פעמיים (כי טוב) במהלך 12 שעות. מגינה מפני הריון לא רצוי ולא ממחלות מין.

  2. קונדום נשי-כן בנות יש דבר כזב-מוחדר לתוך הנרתיק ומכסה את שפתי הפות,חוסם את מעבר הזרע ליעד הנכסף וגם מגן ממחלות מין.

  3. כובעון צווארי-אותו הדבר כמו קונדום נשי אך מכסה רק את פתח צוואר הרחם. מגן מפני הריון לא רצוי, אך לא מפני מחלות מין.


  1. התקן תוך רחמי מנחושת-מבלבל את הזרעונים החמודים בדרך ליעדהמבוקש ללב ליבה של האישה שברחם. יעיל לכ-5 שנים, מוחדר על ידי רופא לתוך הרחם. לא מגן מפני מחלות מין. שגיח מאוד למניעת הריון.


  1. דיאפרגמה-כיפה גמישה שמוחדרת לנרתיק ומכסה את צוואר הרחם, אפשר להשאיר עד 6 שעות לאחר קיום יחסי מין בתוך הנרתיק. ניתנת לשימוש חוזר-מה שנקרא אקולוגיה במיטבה. זכרי חשוב להתאים את הגודל של הדיאפרגמה לגודל הנרתיק (וכולנו שונות זוכרות?). נהדרת למניעת הריון ולא מגנה מפני מחלות מין.

  2. קוטל זרע-ג'ל שפוגע בתנועה של הזרעונים-קוטל אותם בדרך ליעד הנכסף.נהדר למניעת הריון ולא מגן מפני מחלות מין. להגנה מירבית, כדאי להשתמש יחד עם אמצעי מניעה חסימתי ולא לבד.

  3. הסליל-תחליף לקשירת חצוצרות-אמצעי מניעה בלתי הפיך-סליל שמוחדר לפתח החוצוצרות שפונה לתוך הרחם וחוסם אותן. מתבצע בניתוח לפרוסקופיה (תהליך בו מוחדר צינור שמוחדר לחלל הבטן ללא הרדמה כללית). (למיטב ידיעתי) ההליך לא מבוצע בארץ.

  4. קשירת חצוצרות-גם כן הליך כירוגי קבוע בו החצוצרות נחסמות או נחתכות והביצית לא יכולה להגיע לרחם לצורך הפרייה. למניעת הריון ולא לשם הגנה מפני מחלות מין.

אמצעי מניעה הורמונליים:




  1. גלולות-גלולות הן אמצעי מניעה שכיח בעולם ותכלס אנחנו לוקחות תרופה שמה שהיא עושה זה משנה את הרכב רירית הרחם שלנו, על ידי שימוש בהורמונים סינטטים שמדכאים את הביוץ הטבעי....רק מלכתוב את זה, אני מרגישה כאילו אני בסרט מדע בדיוני....ובכן הורמונים משפיעים עלינו מאוד, וחשוב להתייעץ ולקחת זאת בחשבון.

  2. זריקות והשתלות תת עוריות- של קפסולות הורמנוליות שמשבשות את המחזוריות הטבעית, מדע בדיוני כבר אמרתי??? למניעת הריון ולא לשם הגנה מפני מחלות מין.

  3. השיטה הטבעית למודעות לפוריות-גם משתמשת בהורמונים אך מחברת אותנו לתוך הקצב הטבעי של המחזוריות הנשית ולא מאלצת את הגוף למקצב אחר. רוצות לשמוע על זה עוד? כתבו לי כאן ואפנה אותכן למדריכות מעולות!

  4. מדבקה-מדבקה שמשחררת מינונים של הורמונים לתוך מחזור הדם שדומים להורמונים שנמצאים בגלולות למניעת הריון (מחליפים אותה כל שבוע ובשבוע הווסת-שבת קודש למנוחה הורמונלית). נהדת למניעת הריון ולא מגנה מפני מחלות מין.


  1. טבעת-טבעת שמוחדרת לנרתיק ל-3 שבועות (ואז שבוע מנוחה הורמונלית) ומשחררת הורמונים מאותה הקבוצה של גלולות למניעת הריון. לא מגנה מפני מחלות מין.


  1. התקן תוך רחמי הורמונלי- מעין חץ עם כנפיים שנפתחות ונתפסות על דפנות הרחם. מוחדרת לרחם על ידי רופא ויעילה לכ-5 שנים, מההתקן מופרש הורמון סינטטי של פרוגסטרון כדי שרירית הרחם לא תתעבה-מה שלא יאפשר לביצית מופרית להשתרש ולגדול בתוך הרחם. ההתקן ההורמונלי משפיע על הווסת ולא מגן מפני מחלות מין.




והרי המסקנה המתבקשתיקרים ויקרות-על מנת למקסם את העונג שלכם.ן חשוב להרגיש בטוחים.ות!

ואין דבר מדליק יותר מבאמת לאפשר לעצמכם.ן לעוף.


אז השתמשו באמצעי מניעה ועזרי בטחון כדי שתוכלו לעוף על עצמכם.ן פי מליון!


כאן עבורכם.ן לכל שאלה.

באהבה, לנה

124 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page